STS
Small Town Syndrome

Living in a small town where one can keep no secrets. Yours and everyones life is the daily topic of gossip.
Person One: OMG!! So did you hear? Amanda tried to have those nasty teeth of hers corrected but the dentist said she was beyond help!

Person Two: Damn! Those teeth are moobi!! SO gross. How did you hear this?

Person One: Toti's got such hectic STS! I found out the usual way. My Aunt Sharon works at the coffee shop down the road. Well, she overheard Jade and Roxanne talking about how Jade's cousin heard Amanda's mom telling her hairdresser the whole story.
di ALS05 06 novembre 2010
26 more definitions
10 Words related to STS
Top Definition
STS
Acronym for "Sucks to suck". Simply because it does suck to suck.
1: "I just got dumped and got pink-eye from a stripper in the same night"
2: "STS"
di becchalk 15 ottobre 2010
STS
STS means Smirk to Self, it's for when a Lol is too much and a ROFL is way out of the question.

Helpful for when someone tells a joke thats not really funny but you didn't really laugh at it a STS helps you escape scot free.
Bob: Dude, my mom has AIDS
Me: STS
Me: Im sorry dude....pwnd :)
di Shane Branning 06 maggio 2007
sts
Shoot The Shit (v) to maintain a conversation or dialogue in a friendly or casual manner
Shawn: So what was that all about?

Kris: All kinds of stuff. That girl can sts for hours!
di RratT 26 novembre 2013
STS
Sucky Typing Syndrome
"Wohw iam sow koolw."
"Dude, you have STS!"
di mwaldenp 27 maggio 2009
STS
short for "Shirt That Shit." When you or a friend says something so commendable, you gotta put that shit on a shirt.
*text message conversation*
Friend: Could really use a burrito and beer rn
Me: STS

Friend: Im only friends with truest homies
Me: STS
di natthot2 30 novembre 2014
STS
Acronym for 'Shoot That Shit'. Common among basketball players and video game nerds.
In basketball - "Dude you're wide open STS!"
In First-person Shooter - "There he is! STS!"
di Spineshank 03 marzo 2008
STS
Supplemental Training Systems.

A top bodybuilding supplement line.
Josh Duhamel has been caught by People magazine jogging while wearing an STS shirt.
di Candycasa 03 dicembre 2009

Email Gratuita Quotidiana

Inserisci il tuo indirizzo e-mail per ricevere la Parola Urbana del Giorno gratuitamente ogni mattina!

Le mail sono inviate da daily@urbandictionary.com. Non ti invieremo mai alcun messaggio di spam.

×