YOLO: Acronym for You Only Live Once. Used in many situations ranging from encouraging something stupid or by douche bags in general.
Me: Hey should I have sex with that clearly STD infested hooker who also might be a transvestite?

Friend: Dude YOLO!
di Hookers4us 26 luglio 2012
Like ILY, it has taken something meaningful and killed the complete shit out of it.
Hey baby, ILY because YOLO.

Hey baby, I love you because you only live once
di essjay 19 luglio 2012
You Only Live Once. Made popular by the artist Drake, and now unoriginal boring people are ripping it off him. Actually, Drake wasn't even the one that started the phrase. The deathcore band "Suicide Silence" made a song called "You Only Live Once" almost a year before Drake, and made a music video for it almost 6 months before Drake made the song. Since deathcore isn't such a popular genre among most people, it didn't become such an annoying assfuck untill Drake used it.

**8-10 months later**

You only live once: that's the motto, nigga YOLO

**days later on facebook**
Useless fag 1: YOLO!
Useless fag 2: YOLO - You only live once! :)
Useless fag 3 You only live once! Hell yeah, YOLO!
di Shezz 15 giugno 2012
yolo means "you only live once" but you can use it everywhere
dude you want a PBJ
nah man i'm allergic to peanut butter
yeaaa yolo *eats the whole jar of peanut butter and dies from allergic reaction*

i'm so yolo right now *is in the bathroom*

what's up man
ah bitch

man that shirt is yolo

yolo, yolo, yolo *is throwing ice cubes at people*

YOLO *jumps off a cliff*

YOLO *jumps off the swingset*

yo i was so yolo last night

yo i went yoloing last night

yolo yolo yolo?

dude i radiate yolo

dude i smell like a yolo

dude i think i saw a yolo today
no way dude!
yea man, it was in the woods behind my house
dude. yolo
di Roger Federer 06 maggio 2012
You Only Live Once.
You Obviously Love Oreos
Thinking of jumping from a big height into a deep pool.
1st person - "I am frickin scared... i dont think i want to do it"
2nd Person - "Me too.... but YOLO!" (and she dives)
di trippy:) 10 agosto 2012
You obviously looked online. Usually said after one defines YOLO as You Obviously Lack Originality.
Darren: I'm gay, but YOLO

Josh: Lol, yolo, you obviously lack originality

Darren: Yolo, you obviously looked online you fucking cunthead
di #ab12 13 giugno 2012
"Carpe Diem" for stupid people.
Person 1: You wanna do it?
Person 2: Nah.
Person 1: Oh come on, YOLO.
Person 1: You wanna do it?
Person 2: Nah.
Person 1: Oh come on, carpe diem.
di arquenniel 13 giugno 2012

Email Gratuita Quotidiana

Inserisci il tuo indirizzo e-mail per ricevere la Parola Urbana del Giorno gratuitamente ogni mattina!

Le mail sono inviate da daily@urbandictionary.com. Non ti invieremo mai alcun messaggio di spam.